Zwroty i reklamacje
W celu dokonania zwrotu lub złożenia reklamacji postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Zwrot lub reklamacja
Wypełnij oświadczenie o odstąpieniu od umowy lub zgłoszenie reklamacyjne i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczynę reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady. Proszę też wpisać nr konta do zwrotu wraz z adresem w przypadku zwrotu towaru.
2. Odesłanie produktu
Prosimy poinformować nas o zwrocie na adres mailowy biuro@ohsport.pl i odesłać produkt wraz ze wszystkimi jego akcesoriami. Prosimy dołączyć również dowód zakupu (paragon/ faktura). Bez dowodu zakupu reklamacja nie będzie rozpatrywana.
3. Wysyłka
Produkt należy wysłać na adres:
Firma Handlowo Usługowa Yes Sylwia Kasak
Rybacka 21
59-800 Lubań
Formularze: